Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

Saturday, May 21, 2011

Mertua menunaikan umrah

Tarikh Pergi: 13 May 2011
Tarikh Balik: 26 May 2011

Semua adik beradik suami melapangkan waktu untuk hantar mak n ayah ke KLIA. Termasuk jugak ibuku. Terima kasih MA sudi datang untuk hantar besanmu itu..hehe..

Nanti bekerjasama menjaga aku n baby dalam pantang nanti yea...

Rutin harian kami turut berubah, setiap hari kena jengah bebudak bertiga tu.. senang je nak jaga dorang, sume da beso2.. ari bekerja kami tido dirumah sendiri, ari cuti termasuk public holiday kami tido ngan dorang..

Hope mak n ayah mendapat umrah yang mabrur.. dan diterima oleh ALLAH TAALA.

Sebelum berangkat aritu, dah pesan dekat mak n ayah doakan aku senang bersalin dan mendapat baby yang sihat semuanya.. Semoaga ALLAH TAALA makbulkan DOA kami.. AMIN..