Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 23, 2011

Persediaan 1

Minggu lepas ari jumaat sempena cuti Pengistiharan Melaka Bandaraya Bersejarah kami tidur dirumah mak di Bertam. Malam tu kami diberi bantal baru.. dan kelakarnya bantal tu mak mertua aku buatkan @ beli untuk kegunaan aku masa berpantang nanti.

Aku bertanya dengan adik ipar yang bagi kami bantal tu.. kak kt berpantang kat rumah mak ker? dia kata.. yea la.. kat mana lagi takkan kat kelantan kot..hehe.

Yang kelakarnya dalam kepala kami nie belum ada pun lagi destinasi pilhan untuk aku berpantang nanti. Yang selalu ada dalam kepala aku nie hanya nak berpantang dirumah sendiri disamping ditemani ma dari kelantan. Itu sahaja..

Tapi memandangkan due aku pun dalam bulan puasa atau hari pertama raya.. aku redhakan la kalau aku dijaga oleh mak mertuaku dalam seminggu tu.. sebabnya takkan ma aku nak datang beraya kat sini kot.. conpem kena hentam ngan adik badik aku yang lain.. sebab dorang sume balik tahun nie.. aku sorang je beraya dirumah mertua..

No comments:

Post a Comment