Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 10, 2012

Hanya PadaMU Aku Bermohon

Dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha mengasihani..
Aku mohon padaMU YA ALLAH..
Sabarkanlah dan tetapkan lah hatiku..

dan..

Kalau ini percaturan hidup yang telah ENGKAU tetapkan untukku..
Tabahkanlah hatiku YA ALLAH..

dan..

Kalau setakat ini sahaja jodohku dengan NUR SURIANI BINTI SAMSUDDIN..
Aku terima YA ALLAH..

cuma..

Aku pohon KAU kuatkanlah hatiku YA ALLAH..
Berikanlah aku petunjuk dan hidayahMU YA ALLAH..
Sesungguhnya YA ALLAH..

Aku amat menyayangi kedua mertuaku dengan sepenuh raga..
Aku amat menyayangi kesemua adik2 iparku sepenuh jiwa..

Satukanlah kami sehingga keakhir hayat YA ALLAH..

Jauhkanlah kami dari sengketa  dan perbalahan dan salah faham..
Jauhkanlah kami dari hasad dan dengki..

Amin Ya Rabbal alamin..

1 comment: