Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 17, 2013

Gold Coast Morib

Untuk cuti bagi negeri melaka bandaraya bersejarah baru2 nie, kami berholiday ke Gold Coast Morib. Follow kami pada hari berkenaan ialah member2 sekolah suami, Kak Ina dan Wan sekeluarga.

Bertolak dari Melaka pukul 8.00 pagi sampai sana lebih kurang 10.30 pagi. Terlalu awal kerana check in dijadualkan pada pukul 3.00 petang. Tapi sebelum kesana kami da survey dengan pihak hotel yang kami boleh masuk waterpark untuk 2 hari. Jadi sampai2 je sana, terus amek tiket tuk aritu.

Masuk je waterpark nya, kami isi perut dulu yang kosong sebab meamng sebelum bertolak tak bersarapan pun. Sarapannya kami bawak dari rumah je, iaitu Beehon goreng dan aneka nudget dan ayam goreng. Alkisahnya masa tengah makan tu, kami ditegur oleh kawalan keselamatan kerana tidak boleh makan kat kawasan taman air sebenarnya. Tapi lepas slow talk dia benarkan sekejap dan juga kena pastikan kebersihan dijaga.

Tapi pelik betul kat sini, dari pengawal keselamatan ke front desk semuanya budak2 indon. Housekeeping tu jangan cakap la. Tapi muka sume cam malay, kalu bercakap je kantoi..heee

Best kat sini, dengan hanya RM198.00 dapat bilik studio suite dengan 2 breakfast, 2 dinner dan 2 tiket waterpark. Biliknya sangat puas hati sebab siap ada jakuzi. Boleh muat kami ber3 uolls!!
Pegi jangan tak pegi yea..

No comments:

Post a Comment