Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 12, 2013

Pumping

Emmm.. heaven ker bila da tak mengepam nie??

Bole laaa..

Time mengepam dulu2.. selalu nengok jam, 9.30am, 12.30pm dan 4.30pm.

Tu sume waktu2 mengepam saye la tu..

Nak bekpes pun xsenang selagi xpum.

Skang da tak mengepam, masa2 tu sume saya isikan dengan wat keje2 Overtime.

Keje overtime yang sepatutnya saya settlekan kat rumah, saya sudahkan kat opis separuh2. So that kat rumah xde la asyik mengadap keje je, anak pun mintak dibelai juge. Lebey2 lagu sudah pandai bercakap sekarang. Kalu tengah buat keje pun, kalau dia memanggil, memang saya tinggalkan keje2 tuk datang kat dia. Tu belum ayah dia panggil lagi, memang saya baling je keje2 tuuuu..hhihihi.

No comments:

Post a Comment