Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 22, 2014

Gud Bye

Akhirnya masa yg tak di tunggu telah tiba. Sedey lak rasa. Hb ptama dari coach yg mampu aku beli suda dpt tuan bru. Owg kole lumpo.

Pymt da dpt separuh. Balance nunggu gaji minggu ni. Dok belek2 td mencari kot2 la ada defect. Nak gtau tuan baru dia awl2. Tak jumpa pulak kat mata aku.

Memang brand ni alah membeli menang memakai la. Aku beli raya tahun lepas. Dok melenjan time raya tu, pahtu tukar2 pakai dgn Carlo Rino. Pastu bulan doblas ritu ada terpercik air banjir sikit. Terus anta ke spa coach kat penang. Maka berseri la balik coach sulong aku ni.

Reason nape letgo:
1) Aku xpandai nak jaga hb byk2. Nak gantung takut berhabuk. Nak masuk almari takut mengelupas.
2) Da dpt coach kedua. Raya ni melaram ngan coach bru ler. Cfirm la kalu xdi letgo, makin dilupakan yg sulung tu.
3) Aku jenis yg xreti maen tukar hb setiap hari or minggu or bulan. Kalu da pakai satu tu, satu tu je la.

Hope tuan baru dia berpuas hati dgn condition beg dan harga yg aku di letgo. Hanya jauhari mengenal manikam kata org.

Aku sedey ni kejap je kot..whuaarggh!

No comments:

Post a Comment