Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 13, 2010

Jodoh berakhir..

Mohd Danish



Nie anak sepupuku..berkahwin pada 2002 dan dapat anak pada tahun 2010. Lebih kurang 8 tahun baru dapat anak..aku??? baru 6 tahun..kena tunggu 8 tahun kew baru dapat..Mohon padaMU percepatkan kami dapat zuriat..

Yang aku nak describe kat sini bukan pasal zuriat..tapi kesiannya pada baby nie..8 tahun ibu dan ayahnya mananti..lahir ke dunia tak sampai 2 minggu..ibu dan ayahnya dah berpisah..dan bercerai..

Maknanya dalam pantang sepupu aku ceraikan bini dia..kejamnya sepupu aku nie..Masa aku jumpa dorang masa raya pertama dorang masih lagi balik kampung bersama..Baby memang ada situ sebelum raya pun..dorang je balik malam raya..

Yang aku tak faham petang raya pertama dorang balik KB.. raya kedua sepupu aku datang dengan awek baru yang juga sepupu bekas isterinya..Dunia..dunia..macam2..

Sian kak zura..aku kenal dia..menantu paling baik pernah aku jumpa..sanggup korbankan apa sahaja untuk suami dan mertua..barang kemas, wang ringgit dan semuanya..Dan kalau datang rumah mertua tangan tak pernah kering..memasak dan sebagainya..

Semoga dia mendapat suami yang beribu-ribu lebih baik dari sepupuku..

Fakta: Sebab bercerai sebab isteri lebih dengar cakap keluarga..ini mengikut kata sepupuku..tapi aku tahu tentang kebenarannya!!!

No comments:

Post a Comment