Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 15, 2011

Last Checkup

Arini pegi last checkup kat Klinik Kesihatan Cheng.. Arini jugak da masuk minggu ke-38..Minggu depan dan seterusnya da kena direct ke GH Melaka.. Maknanya kena mintak tolong my parent in law agi la tuk hantarkan aku nanti.. takpe la aku tengok pun dorang macam enjoy je temankan aku.. sama2 excited nak dapat cucu pertama dalam keluarga cik somiku..

Hope sumenya selamat la walaupun baru2 nie aku dikejutkan dengan dua insiden iaitu air ketuban kurang dan baby berat kurang.. tapi lepas checkup dengan expert MO sumenya ok.. so hope sume ok until aku deliver..

Arini berat aku berkurang!! Tapi aku takde la worried sangat sebab melalui pembacaan sebelum nie lepas 36week berat akan berkurang atau takkan naik langsung. It's normal according to expert. Ada jugak tanya member2 opis dorang cakap aku da dekat nak bersalin..hehe.. nie yang buat aku takut nie, tapi kena hadap jugak kan.. Pray and wish me luck ok sesume..!!

No comments:

Post a Comment