Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 18, 2011

Letih

Makin hari makin letih.. Mak mertua aku kata mungkin time aku nak bersalin da tak lama agi.. hihi.. takutnya!!. Letih sangat.. lepas solat subuh terus flat.. sampai tak iring cik somiku nak ke sekolah.. Peluk dan cium pun dengan mata tertutup!!

Dah bangun nak g kerja baru menyesal ikutkan sangat letih tu.. tak pernah aku tak iring dia sepanjang perkahwinan kami waima time kami gaduh pun.. Hope ini yang pertama dan yang terakhir la. Aku nak tunjukkan teladan yang terbaik untuk anak2 kami..

Sahur tadi pun lepas minum susu baru semangat nak masak. Tu pun masak sardin bersama nasi putih dengan roti salut telor. Kena kuatkan semangat tuk masak sebab kalu tak makan banyak time sahur takut baby lapar. Sian dia..

Pernah aku tapau time berbuka tuk lauk sahur.. tapi basi, serik aku.. Tu sebab letih cane pun aku kena bangun. Cik somiku ada jugak offer nak tolong masak, aku leh accept time weekend je.. kesian kat dia mengantuk time nak mengajar.. kalu aku ngantuk kat opis leh songlap masa tido kat surau jap, kalu dia nak tido kat mana?!!! Dah la GB dia stright persis pompuan monopaus walau masih dalam kategori muda!! Kang tak pasal2 kena observe.

No comments:

Post a Comment