Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 20, 2013

Biz

Dah lama aku nak bercerita ttg hobi baru aku nie. BIZ.

Mula pada 5 sept 2013 smpi lah skang date aku menulis post nie.

Mula tu senyap2 tnpa pengetahuan suami. Bukan tkt dia marah tp takut digelakkan sbb aku nie bukan kaki bisnes. Tak suka bisnes. Mmg pekerjaan terakhirlah kalau xde keje lain kat dunia nie.

Minat aku bermula semasa diangkat menjadi admin kat satu group letgo brg preloved kat fb. Mula dgn jual bju2 terpakai faqih, aku jadi seronok tgk buyer tt kan duit kat akaun bank.

Satu hari tu owner group tu postkan sedang mencari dropship untuk satu makanan sunnah. Aku berminat sbb kejenya hanya upload kat fb pastu kalau ada orang ndak inform je budak ni lepar tt kan uit. Soal penghantaran brg2 sume dorang uruskan.

Bermula dari situ lah minat aku bercambah. Skang aku nak fokuskan untuk barang2 bb spt pymajas, bb suit, bb shirt, shous, rocker dsbnya.

Perancangan kedua untuk cuti persekolahan nnti, nak lantik somiku jadi dropshiper baju jersey. Dia da tunjukkan minat tu. Aku pohon Allah permudahkan dan capaikan cita2 aku nie. Aminnn.

No comments:

Post a Comment