Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 25, 2010

Yakin boleh..

Semalam majlis pertunangan wahida..2 3 ari sebelum semalam kepala aku pening bila memikirkan mesti ramai yang akan perasan aku tak baik ngan dia..Aku malu sebenarnya..biras sama biras tak bertegur sapa..aku tak biasa..Adik badik aku pun kalu ada yang tak kena gaduh kejap jer..pastu baik semula..Dengan dia nie aku tak tahu la..dia betul2 dalam kategori 'sakit mental sihat walafiat'..

Bila aku bagitau suami aku..dia kata masa hari tu nanti aku jangan dok jauh2 nga dia..wat keje pun sama2..Aku ingatkan dia bergurau..semalam betul2 dia buat..terima kasih cik suami..selesakan isterimu bila mana sahaja dia perlukan..

Sampai ada orang cakap kami belangkas tua..mak mertua aku lah tu..belangkas pun belangkas la mak..janji kami bahagia dengan cara kami..hehe..

No comments:

Post a Comment