Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 27, 2010

Bye-bye BHC..

Semalam da hantar BHC ke Nissan Showroom.. untuk test PUSPAKOM kata sales guys tu.. pastu ingatkan arini dia hantar balik..rupa2 nya dia amik terus..tak kisah sebenarnya..sebab agi cepat dia amik lagi kurang beban aku..tapi bateri keta tu..kedai bateri punyer..sebab kedai tu bagi pinjam kat aku sementara tunggu bateri keta aku tengah charge..camana tu..hubby aku kata biarkan je lah..lagipun mesti kedai keta tu agi suka sebab bateri kami tu baru dua minggu pakai..

Masa kat kedai tu aku masih horeyy mungkin sebab nak dapat keta baru..tapi bila sampai rumah datang la feeling yang mcm2.. pastu aku layan novel..terus leh lupa sampai skang..

* belum bagi tau ma.. TAKUT!!

No comments:

Post a Comment