Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 26, 2010

Nape tukar keta..

Sebab2 nape kami nak pakai keta baru..

1) Sebab keta BHC da damage teruk..selalu rosak..banyak menghabiskan duit kami..
2) Lepas tu kalau tolak keta BHC jek tak cukup..kena tolak dua2..kiranya BHU cover untuk BHC la..
3) Tahun depan sekolah dia da dekat..tapi kalu naik keta jauh jugak sebab banyak traffic light..so..dia kena la naik motor..cepat pergi dan cepat balik..leh cilok2..
4) Hehe..aku plak..leh la bawak keta cam biasa..tiada pertukaran..
5) Save budget tuk minyak keta..
6) So..duit tu leh cover untuk bayar rumah baru kami..
7) Keta baru nie..tempat simpan barangnya luas..sesuai tuk kami yang selalu berjalan2 nieh..

* Tapi yang pasti aku pasti merindui keselesaan MYVI..MYVI best..cam MERCEDEZ kata ma aku..macam pernah naik mercedez jek ma aku nie..tapi maksudnya best giler la naik MYVI..cuma satu jek kekurangannya..bonet nya terlalu kecik..

Aku pun belum cakap lagi dengan ma pasal nak jual BHC nie..harap dia tak marah aku jual keta zaman bujang aku nie..sebab downpayment keta nie dia yang bayar..kalau dia marah pun nanti..aku nak suh dia marah kakak aku yang pakai keta nie sampai jahanam macam tu..banyak menyusahkan aku..

No comments:

Post a Comment