Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 4, 2010

Good bye blueberry..Welcome Nokia X3

Most welcome nokia x3-02


Good bye blueberry..


Hehe..ayat nie cik suami ungkapkan bila dia balik dari bintang isnin lepas..dia tahu aku masihkan sayangkan blueberry tu..tapi kalau ianya asyik menyusahkan aku dan dia..baik say good bye aje..

Dia yang pilih dan bayar handphone tu pakai duit bonus RM500 baru2 nie..siap tak cakap lagi bape aganya..sebab dia tau aku tak suka pakai handphone mahal2..tapi lepas aku congak sdri..rasanya handphone baru aku tu aganya sekitar 660 keatas..

Fuyoo..tak pernah aku pakai handphone semahal nie..membazir duit je..baik beli barang kemas..sib baik pakai duit terpijak..so takde la rasa sangat pengeluarannya..

Aku janji:
* Akan jaga baik2 handphone nie atleast tuk 2 tahun pertama..
* Akan bawa kemana-mana saje waima ke toilet sekalipun..sebab cik suami kata dia tak nak dengar alasan tak dengar bunyi phone bila dia tipon tak berangkat..
* Nanti bila pat bonus..aku nak belikan dia handphone yang sama..sebabnya..

Semenjak kami couple sampai la da kawin..handphone kami mesti sama dari segi model, warna dan sebagainya..so bila handphone dia kena kebas tahun 2008..dia beli handphone model yang lain..sebab model tu da tak keluar..dan terjadilah perkara sekarang ni..handphone kami da sama..So tekad aku nak samakan balik...

No comments:

Post a Comment