Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 6, 2012

Adik Ipar

Akhir2 nie aku tengok si wani ni makin kurang ajar pulak ngan aku.. Pantang aku tegor sikit mula tarik muka masam n hentak2 pintu. Ishhh kalau adik aku nie da lama aku hentak kedinding. Kurang ajar betul. Mak pulak macam menagnkan dia. Nak pujuk aku pun agak2 la. Jangan la cakap budak tu kecik agi. Budak tu da umur 19tahun mak oii. Da bole berfikir buruk baik sesuatu benda. Cane yea nak tangani budak gila nie. Aku panggil budak gila sebab apa tau, sebab dia nie kalau arini tarik muka, esok aku datang da manis balik muka dia. Dia ingat aku nie kengkawan dia sesuka ati dia je nak buat kakak ipar. emmm.. berfikir lagi.. jangan la susu aku merundum sebab fikirkan benda nie..

No comments:

Post a Comment