Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 22, 2012

Huru Hara

Huru hara betul aku arini. Hangbag, makanan ngan beg pum sume tertinggal dalam keta. Kunci keta pulak suami aku terbawak g sekolah. Ingatkan dia sangkut kat tempat biasa.Puas la aku cari serata umah mak mertua aku. Sebelum nie ada jugak macam nie, tapi keta tak berkunci, so kunci pendua yang ada pada aku kat handbag. Nie keta berkunci sekali2 dengan barang2 sekali.. hwuaaaaaaaa..

Tak pasal2 father in law kena hantar aku pegi klinik bersamaan hantar aku pegi kerja. Dlm handbag ada kunci locker, hwuaaragg sekali lagi sebab stok makanan dalam tu. Tak pasal2 kena pinjam ngan bebudak opis lain.. gilo la tebiat pelupa nie..

No comments:

Post a Comment