Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 20, 2012

Kasut


Tension aku pasal kasut anak aku pun nak ngadu ngan laki aku. Tak puas hati cakap la depan2 la..

Citenya gini, anak aku nie tgh belajar nak menapak.. orang yang jaga dia nie nak pakaikan dia kasut. Aku tak kasi sebab daripada pembacaan aku pakai kasut sedari awal nie tak bagus sebabnya kalau tapak kaki dia tak contact terus ngan lantai, nnti lambat merasa. Nie daripada pembacaan aku la. Of course la aku kena ikut apa yang aku baca, nama lagi anak pertama kan, mana ada experience lagi.

This is what i found:

When their babies start standing and cruising, many parents wonder if shoes are necessary. Until your baby is walking around outdoors regularly, most experts don't think so. Going barefoot not only can help strengthen your child's arches and leg muscles but can also make it easier for your baby to balance when her shoeless feet are free to feel all the textures of what she's walking on.

No comments:

Post a Comment