Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 30, 2012

Cool down..

Hmppphhh.. da tak marah dah..

Aku dengar dua cite @ pengalaman yang sama dari bebudak opis aku. Dan memang boleh pakai cite budak berdua nieh..

Sama macam aku, dorang face benda yang sama iaitu babysitter @ PIL bawak anak dorang keluar.

Dorang bole time dengan senang hati, kenapa tidak aku..??

Betul jugak kata dorang nie, semakin anak aku banyak keluar (bersiar2 dan sebagainya dengan atuk ngan nenek dia) semakin la anak aku berkembang mindanya. Jadi patutnya aku kena berterima kasih dengan dorang, bukannya hampir hilang kawalan macam tadi.. ishhh.. tak patutnya aku.

Anak2 dorang pun kalau dibawa keluar tidak diberitahu jugak. Sumenya based on trust.

Jadi.. aku tak perlu isau2 agi. Bukan bermakna aku lepas tangan, tapi da memang ku tinggalkan anak aku di waktu siang hari. Waktu siang hari yang bermakna juga sesuai tuk bawa budak berjalan2. Bole amik angin luar, takde la terkelupuk dalam umah je.

No comments:

Post a Comment