Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 25, 2012

Hari Ibu 13 May 2012

Emm.. seminggu lebih sudah berlalu, bari hari nie sempat nak post benda nie. Walau inilah kali pertama menyambut hari ibu sesudah bergelar ibu, tiada sambutan istimewa diadakan. Sebabnya aku teringat my mom kat kampung. Takut kalau aku kat sini di jamu yang enak2 sedangkan my mom kat sana sebaliknya.

Jadi hanya sebiji kek yang berjaya dibeli oleh cik somi. Itupun aku rasa macam bersalah sangat masa menikmatinya. Tapi kesian pulak kat my mom in law kalu aku buat muka monyok!! Serba salah, tapi berlalu suda ari aku 'terbelah dua' tu..hehe..

Thank you en usband..

My mom in law and Me and AFH

No comments:

Post a Comment