Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 24, 2013

Azam 2014


Cepatnya masa berlalu..

Bulan demi bulan rasa cepat sangat..

Now da end of December..

Azam tahun lepas:

1)      Nak put down weight smpi 65kg – SUCCESS

Azam tahun 2014:

1)      Nak mengimarahkan surau taman aku. Nak ajak suami n anak aku berjemaah di surau. Kalau hajat yang nie tercapai terasa lengkap la hidup aku sebagai mukmin sejati.

2)      Nak put down weigt 60kg. Rasanya bole kalau bersambung dengan bulan puasa nanti. Sbb biasanya memang sebulan bulan puasa tu aku berat aku leh turun 5kg. Wish me luck!

3)      No 3 nie berkait ngan bulan 2 jugak. Nak menambah ahli keluarga akan anak. Doakan aku jua yea. Sebab berkait adalah hormone aku nie berkait ngan berat badan aku. Pendek cite kalau berat normal aka kurus senang la aku nak SUBUR.kahkahkah.

4)      Nak maintain and expend kan biz online aku. So far bole la wat cover duit overtime yang aku tak claims skang. Tak claims ot maknanya masa bersama keluarga BERTAMBAH. I loike spend more time with my small families!

5)      Nak pegi kursus pendidikan awal kanak2. (Yang nie perlu more meeting ngan my darling J)

Ya Allah Tuhan Semesta Alam.

Sesungguhnya Hambamu ini selalu meminta2.

Kurniakanlah kami jalan yang lurus menuju keredhaanMU.

Bimbinglah kami menjadi HAMBAMU yang sejati demi mengejar SYURGAMU.

No comments:

Post a Comment