Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 23, 2013

MERAJUK

Arini aku nak nulis pasal aku merajuk. Merajuk ngan bukan calang2 orang tau. Orang yang aku sayang222. Mak Mertua aku daaa..
 
Jarang yea aku nak merajuk ngan mak nie. Biasa aku terima je gurau senda dorang. Ntah ngape arini sentimental value aku tinggi plak. Sampai menitis air mataa..hahaha.
 
Cerita nya berkait dengan kek nie:
 
 
Meh aku cerita pasal kek nie dulu. Alkisahnya semalam adik ipar aku celebrate 7th anniversary dorang. Pahtu buat la makan2 sikit anak beranak bertemakan seafood. Pahtu kek pulak ditaruknya nama kami sekali. Dah nama pun seafood kan, aku pun apalagi taram la banyak22 seafood tu smpi untuk kek pun dah xde space. Nak mintak tapau rasa malu n tak patut yang amat sbb xkuar se sen pun tuk event nie.
 
Ingatkan malam tadi nak datang balik makan kek, sekali diberitakan dorang nak outing la pulak jadi pospone la semangat nak makan kek bahagian aku tu pagi nie.
 
Jadi pagi nie sesampai je kat sana dengan semangat yang berkobar2 nya aku pun dengan selamba nya bukak peti ais dorang macam peti ais umah aku kerna nak makan kek punya pasaiii..kahkahkah.
 
Sekali dengan niat bergurau mak mertua aku sound kek tu da diasing. (Dalam kepala otak aku mcm xde dah la bahagian aku.. da abis.. aku da xleh makan.. yang aku nampak ada tu untuk orang lain). Masa tu terus tersentap, otomatik tgn aku stop dari dok kais2 saki baki kek kat ateh pelapik dia. Terus aku blah dari rumah tu, tapi sempat salam ngan hubby aku. Aku takut kalau aku tunggu ada mata yang sempat melihat airmata di pagi hari nie..kwang2222
 
*Nota bulu kaki..
(Sesudah sampai di opis aku baru terfikir mungkin mak mertua aku da siap asingkan untuk aku. Sbb masa nak masuk kete tadi hubby aku ada nak hulur satu tupperware berisi kek, tapi masa tu hati aku tgh sakit, jadi i'm juz say i don't want, nnti tengahari kang saya makann).
 
Now aku stress nunggu lunch hour nak balik makan kek tuuuu..

No comments:

Post a Comment