Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 28, 2012

Friend story

Syukur Alhamdulillah Lauzah dh masuk 1 tahun harini..Segala Puji Bg Allah..perjalanan penyusuan baby Lauzah secara exclusif tanpa setitik pun susu formula selama setahun ini dimudahkan..syukur kerana sy telah berjaya melepasi FASA PERTAMA penyusuan susu ibu (6 bulan-diploma) dan kini FASA KEDUA penyusuan ...susu ibu (12bln-degree)..mcm mimpi dan tak sangka sy mampu berjaya sampai tahap ni..hari ini sy dh berjaya menggenggam Degree In Breastfeeding.. moga berjaya selama yang boleh..target lps ni 18bln witout any FM..aminnn moga dimudahkan perjalan ini..syukur pd Yg Esa juga kerana beri kesempatan utk sy berkongsi rezeki dgn 4 org anak2 yg comel dan bijak..moga kesemua anak2 yg minum susu mama akan menjadi anak yg soleh/solehah, menjadi manusia yg berjaya dan sentiasa memberi manfaat pd umat manusia..aminnnn..skrg sy dgn rasminya merupakan mama kepada 6 org anak (4 girls, 2 boys).. PERINGATAN UTK SEMUA!!!!! Album ini merupakan catatan harian perjalanan saya sebagai seorang ibu bekerjaya yg menjayakan penyusuan secara exclusive..album ini saya create khas utk semua yg bergelar ibu dan bakal ibu yg penuh semangat utk menyusukan bayi mereka sepenuhnya dgn susu ibu..moga kalian menjadikan apa yg saya miliki skrg sbg motivasi dan penyuntik semangat utk berjaya..ini bukti segala usaha dan semangat sy utk beri yg tbaik utk anak2..saya benar2 ikhlas kerana Allah Taala tiada sedikit pun terdetik di hati saya utk menunjuk2 atau riak dgn kurniaan Ilahi..ingat apa yg saya miliki ni bkn hanya dgn memetik jari atau goyang kaki kerna kejayaan dlm exclusive BF takkan hadir tanpa usaha,ketekunan,fikiran yg positif dan semangat yang menebal..sy sgt2 sedih bile ade yg membenci usaha saya ini dan menuduh sy riak..apa pun sy dh maafkan si polan moga Allah juga kurniakan apa yg saya perolehi kepada si polan tersebut..ingatla semua Allah dah janji yg setiap usaha msti ada ganjarannya dan Allah tak pernah berdusta..pesanan utk semua dan diri saya..

No comments:

Post a Comment