Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 4, 2012

Misi Diet 2012 bermula..

Arini selepas lebih kurang setahun lebih asyik main bedal je makan, aku akan mula berdiet!! Wish me luck sume.. Day one today macam senang je, jangan lalu kueh depan aku dah la.. lebih2 agi kueh lepak ubi.. memang aku makan jek nnti!!haha..

Kerisauan tentang production susu aku tolak tepi. Nak tunggu sampai my little caliph cecah setahun alamat baju2 sume da tak leh muat la.. Dah la skang main pakai baju ime pgnt dulu n nasib baik jugak baju2 time aku gemuk dulu masih elok. Kalau tak nak naik kerja aritu membukit duit nak kena beli baju baru. Bersama sama aku arini adalah 2 orang teman opis.

Seorang ni memang dia da sedia diet sebegini. Seorang lagi 'budak baru' nak berjinak jinak. Budak baru nie hasil pujukan n rayuan aku selama 5 bulan nieh. Baru skang terbukak pintu ati dia nak diet. Budak nie muka dia lawa, comel, tapi slack kat badan je. Moga2 hasrat dia tercapai iaitu sama2 kami kurus. amin..

Rajin tau budak nie.. ce tengok menu dibawah, dia yang prepare tau. Aku harap ko berjaya la dik!!
Hot dog, Telor hancur, tengkuk ayam n sayur timun n brokoli..

No comments:

Post a Comment