Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 15, 2013

Kenangan berpantang terimbau

Malam tadi kami tido dibilik bawah. Acctually bilik bawah nie tempat tido pertama faqih kat rumah nie. Bilik aku masa dalam pantang. Malam tadi kami berdua tido dalam bilik nie sebab nak temankan huby buat kerja sekolah. Lagipun bilik bawah dan masterbed room takde beza pun, dua2 besar. Cuma bilik atas ada aircond je.

Best jugak tido bilik bawah nie. Lena aku tido walau hanya berkipas. Tapi kipasnya dua yea, kipas syiling dan kipas meja. Mungkin bilik bawah nie akan jadi bilik tido kami buat masa sekarang memandangkan huby ada parttime job skang. Tugas aku cuma temankan dia. Dapat duit nanti leh sama2 enjoy. hahaha

Itu aje la keje aku kan. Yealah nak harapkan shopping pakai duit OT dah tak OT dah skang. Nak ngendeng huby aku banyak2 la pasni..huhu

No comments:

Post a Comment