Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 1, 2013

Welcome March 2013

Sekejapnya masa berlalu, bulan march sudah membuka tirau untuk tahun 2013. March tahun nie nak pecahkan rekod sendiri. Pecahkan rekod xmo dah OT. Banyak faktor yang buatkan aku buat keputusan nie.

Antaranya, sudah malas nak kecik ati setiap kali nak amek signature tuk borang ot. Keling gile tu selalu cari pasal ngan aku. Setiap kali nak sign ot mesti dia mengomel pasal ot skang yang member2 opis aku claims. Kata dia semua orang claims smpi pukul 10 tapi pukul 7 sume orang da balik.Kalu nak mengomel pasal dorang panggillah meeting. Nie tak telinga aku yang kena tadah. Aku yang claims paling lambat sampai kul 7 nie pulak yang nak kena mengadap. BOSANNN..

Lepas tu pulak, bila benda nie aku dah tak tahan, maka terceritalah dengan bos yang kat umah tu. Sudahnya dia buat keputusan tuk aku, iaitu tak payah ot lagi. Setiap hari balik kul 5.00pm. Sabtu dan Ahad dok ghumah berehat.

Kalau diikutkan budget bulanan kami memang cukup kalau aku xot pun. Cuma kalau ada uit ot nie dapatlah aku berbelanja sakan. Tapi fikir punya fikir daripada aku dok makan hati dengar si keling tu membebel lebih baik xpayah shopping!! Hati pun senang dapat tengok anak awal sikit dari kebiasaan, dan hari minggu pula dipenuhi dengan aktiviti2 yang lebih berfaedah.

No comments:

Post a Comment