Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 13, 2010

Celina Suria Dewi binti Ahmad Zadri

Sempat aku jumpa kawan lama aku nie..orangnya sepelik namanya..anak kacukan melayu dan mamak nie memang lawa orangnya..persis model..tapi sedikit tak bernasib baik dalam kehidupan..apa2 pun aku sayang sama ko beb..

Sikit pun ko tak berubah..masih gila2 walau da de 2 orang anak..tentiu beb temankan aku malam nie..walaupun sekejap tapi bermanafaat..nanti kita jumpa lagi ea..

Aku akan dan akan sentiasa ingatkan kau beb sebab banyak benda yang kau ajar aku..

Ko ajar aku masak rendang kilat..rendang yang bahan2nya main campak je tapi sedap..

Ko ajar aku shopping barang2 cantik tapi harganya murah..

Ko ajar aku jangan bagi muka dgn lelaki..(part yang diah tak suka pasal ko..hehe..)

dan banyak lagi benda yang ko ajar aku..dan aku akan sentiasa ingat selagi aku masih bernyawa..

No comments:

Post a Comment