Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 20, 2010

Sambung tugas..

Sekarang nie aku dah mula kerja semula..malam tadi aku dah setkan jam pukul 6.00pagi tuk bangun..lauk pun da siap2 kuarkan dari tmpt beku..igt nak masak..tapi camana ntah boleh terlangsung sampai kul 7.00pagi..sib baik aku dengar huby aku tgh kayuh beskal senam dia..kalu tak mau aku amik el arini..mcm yang aku hajatkan malam tadi..

Malas betul aku nak datang kerja arini..malas nak jumpa boss sebenarnya..aku takde beli pape tuk dia..tuk member2 lain ada la sikit2..mesti dia tanya..

Tup2 datang opis member cakap boss ke indon..adoi..kalu tau kul 7.00pagi aku da terpacak sini..walau waktu tu aku baru bangun..hehe..

Kerja banyak nieh..tapi aku tak tau nak mula dari mana..kena settlekan dlm minggu nie jugak..sebab minggu depan de kursus pulak..

'mood kerja datanglah'..ku seru..

No comments:

Post a Comment