Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 27, 2010

I'm Shock

Arini aku dapat email dari biras aku..mula tu aku suka bila tengok sendernya..tapi bila tgk kat headingnya tanda soal aku mula rasa tak sedap hati..sebab pagi nie aku ada comment kat pic FB husband dia merangkap adik ipar dia..tapi aku cuma tambah ayat 'THE BOOM' selepas adik ipar aku kata 'THE BEST'..aku bukak email tu tapi aku suruh opismate aku baca dulu..nak baca? nah..baca lah..

"terkejut...
semakin meluat tengok drama kkt.
kalau bole nak balik melaka, x nak langsung terserempak...hilang mood
memg terbantut, memg hati panas.
kkt memg pandai berdrama,dr dulu sampai sekrg...
last call dulu..kkt mention alg...suh call sue la apala...sume sue rasa tipu
TIPU..mmg kkt x boleh dipercayai....
penuh dgn hasad dengki...
sue pun x takut kalau msg nie alg baca...sbb memg alg baca pun
kalu kkt tipu pun sue mana tau
mcm biasa ayat sumpah...
sudah lah...
x boleh ke biar kami laki bini aman.
sue tau
kkt memg org pertama akan tepuk tangan kalu kami CERAi
mmg yg itu yg kkt nakkan...
mmg x seng tgk kami laki bini baik
kalau x, kenapa sanggup tikam sue.(dulu)
yg sue ..kkt nak cerite,yg sendiri simpan...yg sue biar org tau...yg sendiri sorok...
apa nie...
cukup2la
drama mengelak bila nak bayar, mengelak itu ini bila kuar ngan family...
dah lah...meluat dgn drama tu...
bagus juga sbb laki sue pun dgn sendiri dah perasan drama tue...
jgn nak tunjuk baik ...kalu rase akan susahkan org...
puas rasanya...

* Yang buat aku malas nak pikir dan layan benda nie (tp tension gak) sebab part last tu dia ckp..'Puas Rasanya..'..Nampak sangat budak nie tengah bermasalah..gaduh agi la tu..dia email aku semata-mata nak sakitkan hati aku..dan aku sakit ati ke? sakit ati jugak la memula tu..tapi lepas dapat advice dari mmbr2 opis..aku semakin okey skang..cuma aku tengah fikir nak cite ngan hubby aku ke tak benda nie..sebab dia macam cabar aku jek...

No comments:

Post a Comment