Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 20, 2010

Cuti cuci baju..

Aku mula bercuti dari cuci baju tuk kami bermula dari hari kami sampai melaka jumaat lepas..cuti cuci je..jemur, angkat dan lipat masih aku..cuma suami aku tolong angkatkan air je..aku takleh angkat berat..baru lepas berurut di Kuantan aritu..

Tapi leceh la..aku lebih suka kalu sume aku buat..nanti kang suami aku lambat sikit angkat air aku da merungut..dia tu bukannya nak tunggu air dlm baldi penuh..aku yang kena tunggu..da penuh kena panggil dia..kalu dia tengah tengok tv kena tunggu sampai kuar iklan baru dia nak bergerak..adoii..

Nanti la aku nak cari alternatif lain..tuk senangkan aku..

No comments:

Post a Comment