Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 12, 2010

Spoil

Dua benda yang dah spoilkan percutian aku kali nieh..

Pertama..lupa bawak kamera!!!Gggrrrr..geramnya aku..macamana benda yang penting macam tu aku boleh tertinggal..kalau berus gigi ke..minyak rambut huby aku ke..aku boleh lagi terima..tapi kamera!!adoii..benda penting tuh..tapi takpe lah atleast aku masih ada camera phone..gambarnya boleh tahan..

Kedua plak..bill telefon aku cecah RM120.20 dalam masa kurang 10minit..sebabnya..memula tu aku masuk tenet pakai wifi otel..pastu ntah camana wifi tu slow agaknya..terus tenet masuk ikut line celcom aku..tak bagi hint plak tu..gila betul lah..malas aku nak bergaduh dgn celcom malam nie jugak aku bayar pakai maybank2u. Pas da bayar tak reti2 pulak tu nak sambungkan line aku..kena pulak telefon dorang suh aktifkan balik..sib baik dorang suh tunggu 5 mnt je untuk aktifkan balik..now dah leh pakai..

Kalau ikutkan memang leh spoilkan mood aku untuk bercuti..tapi aku berjaya menanganinya dengan bantuan cik suamiku..terima kasih sayang sudi bayarkan bil gila tu..malas nak fikir lagi..now setel ready..and hope no more bad things cameup..

Ya Allah Ya Tuhanku..lindungilah perjalanan pergi dan balik kami..jauhkanlah kami dari kesusahan dan kesulitan..AMIN..

No comments:

Post a Comment