Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 23, 2010

Menarik tentang holiday kali nie..

Actually idea untuk holiday ke negeri pantai timur nie datang dari suamiku..sebabnya..lately (1 or 2years back) kami selalu pergi ke tempat2 nie secara berasingan..Maknanya aku pergi dengan bebudak opis..dia lak dengan trip sekolahnya..hehe..

Tapi 2008 kita holiday sama2 kat terengganu sama2 what..tapi takpe la..dah hajat dia tunaikanlah..leh jugak jenguk my mum walaupun tak sampai 12 jam singgah Kuala Krai..

Yang menariknya..dia bawak pergi SEMUA tempat yang dia pernah pergi masa trip sekolahnya..dan aku pulak dengan bangganya pula hanya dapat pergi dua tempat yang aku pernah pergi dengan bebudak opis..dan itupun secara tidak sengaja..

Contohnya macam Teluk Cempedak..padahal aku baru pergi tahun lepas dengan bebudak opis..siap stay sana agi..kat 'Hyatt Regency'..tapi bila lalu buat dek jek..macam tak pernah sampai..tapi bila hubby aku park kat depan kedai cenderamata (tempat aku beli souvenier tuk dia aritu) baru aku teringat..' Haa..inilah kedai yang tie belikan abang baju tahun lepas'hehehe..lepas tu bila pandang belakang..'haa..tulah tempat tie stay aritu'..NANGIS KEJAP HUBY AKU!!!..


Sama gak dengan ANA IKAN BAKAR PETAI.. masa singgah pasar malam kat Pantai Sepat..huby aku tanya kat sorang adik tu..kat sini mana tempat makan sedap2..dia suh pegi Tanjung Lumpur..masa tu tak pasan lagi..bila jalan nak ke tanjung lumpur tu nampak ANA IKAN BAKAR PETAI..aku cakap ngan huby aku..nie cawangan baru tempat pantai wat tahlil tahun lepas kot..pastu..bila da masuk kawasan dalam sikit baru nampak tempat nie ANA IKAN BAKAR PETAI..dan macam biasa la dialog aku..'haa..nielah tempat pantai wat tahlil tahun lepas..huhu..


low betul 'memory' aku..tapi ok la tu..atleast aku masih ingat nama2nya..cuma tak reti nak maping jek..

No comments:

Post a Comment