Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 20, 2010

Kesan Dendam

~kesan dendam;
1.hati jadi sakit
2.minda jadi negatif
3.bdn mudah sakit
4.hubungan tergugat
5.ketandusan hidayah

Sume ciri2 ada kat biras aku..patutla ayat2 dia mcm takde perasaan hormat langsung..
Nak je aku letak kat wall FB, tp mesti dia igt aku nak bitau satu dunia pangai dia sama macam yang aku buat aritu..padahal aku sikit pun xde niat nak sindir dia..ianya datang dari dlm minda aku..

Sume orang kata jangan layan, jangan kawan dengan orang cam dia..aku nak buat tapi tak terbuat dan tak reti nak buat..sian nengok muka dia..hilang geram aku..ke dia ada guna2 aku?!..hehehe..kan aku dah melalut..

No comments:

Post a Comment