Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 4, 2010

Saturday (31 July 2010)

Aku kena 'mark' arini sebab ianya tela menjadi 'HARI INI DALAM SEJARAH NEGERI MELAKA'..

Ceritanya begini, arini aku bekerja sebab kena closing account. Maka tinggallah suamiku dan dak pete sekeluarga dirumah..

Sepanjang peninggalan aku diopis, suami ku telah melakukan kerja2 yang sudah lama ditinggalkannya iaitu semenjak kami berpindah kenegeri melaka. Masa kami diklang dulu ada jugak sekali sekala dia membantuku, mungkin sebab waktu kerja dia dulu berlainan dari disini.

Bermula dari menyapu sampah dari 3 bilik, dapur dan akhirnya ruang tamu disertai pula dengan mengemop dan akhir sekali membersihkan aquarium kesayangannya..Dan yang paling aku terkejut dia juga mengeluarkan koleksi bunga aku dari dalam stor dan menghiasi ruang tamu dengan cantik sekali. Sungguh aku berpuas hati dengan hasil kerja tangganya..

Dan arini jugak aku kena potong rambut serta merta sebab dia kata rumah kami dipenuhi dengan rambut aku.. dekat 1 kilo katanya. Dulu kemain suh aku simpan rambut skang terbalik pulak, nie baru satu hari buat kerja rumah..

Itu saja yang aku nak 'mark' kat sini..Kemudian hari bila dia kembali culas untuk menolongku, adalah jugak bukti dan pengubat hati bahawa dia pernah jugak menolong aku walaupun sekali..

No comments:

Post a Comment