Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 20, 2010

Suami aku dah sihat..

Alhamdulillah pagi nie suami aku dah boleh buang najis macam biasa..seminggu jugak dia sakit perut tak leh buang air besar..

Itupun selepas ke 2 buah klinik dan last skali spital melaka ari senin lepas..dan dengan ini juga abis lah sudah medical allowance aku tuk tahun nie..takpe lah asal dia sihat..

Ada satu malam tu, mungkin dah tak tahan sangat dan kejut aku, aku tak bangun2 dia merintih panggil nama mak dia camni: Makkk..sakit makkk...

Sayu nya rasa hati aku..terus aku bangkit dari katil cari dia kat luar..Bukan aku taknak bangun, tapi badan aku letih sangat..mata leh bukak tapi anggota badan xleh bergerak..

Mungkin sebab aku dah dua minggu lebih selsema semenjak dia ke Penang aritu..tambahan pulak kena berjaga malam skangg tuk jaga dia..

Apapun sume dah setel..Syukran..syukran..

No comments:

Post a Comment