Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 31, 2010

Navy dan Soldier

Kedua-dua anak dak pete ini mengalami gejala yang sama sebelum mati. Cuma soldier menunjukkan tanda2 awal seperti mulut berbuih, muntah dan mata merah. Soldier sempat dibawa ke klinik haiwan swasta pada hari pagi sabtu (28/08/2010) tapi mati pada 12.30tengaharinya. Navy pula dibawa ke klinik haiwan kerajaan pada hari isnin (30/08/2010)tapi mati pada pukul 11.00malam.

Dah takde tempat kami bergurau senda. Keduanya manja dengan kami. Apa yang aku ralat.. sehari dua sebelum dorang ada gejala H1N1 tu, aku ada sembur ridsect kat dalam longkang tempat dorang bermain..ridsect tu untuk matikan ulat gongok yang bermaharajalela kat dalam longkang tuh..mungkin ke sebab tu dorang jadi camtu?..takde sape pun tahu akan hal nie..aku sorang je..aku takut nanti kena marah dengan hubby aku..penyebab kematian kucing2 dia..

No comments:

Post a Comment