Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 12, 2010

Ada orang dengki?!

Hari jumaat lepas masa aku datang balik ke opis pada sebelah malam jam 7.15mlm aku dapati Internet Connection xleh pakai. Padahal sebelum aku tinggalkan opis internet takde masalah. Aku tetap teruskan kerja seperti biasa, sebab kerja melambak. Tapi kesian kat suami yang menemani aku boring xleh access internet cam biasa.

Pastu arini masa aku masuk kerja pagi tadi elok la pulak internet nie. Dan bila aku masuk balik malam nie, the samething happen. Cari punya cari, dan tipon badrul aku dapat sedikit klue untuk aku settlekan problem nie. Dan Alhamdulillah internet boleh beroperasi cam biasa, cam pagi tadi, cam sebelum aku balik.

Daripada penceritaan dan clue badrul aku rasa ada orang dengki dengan kami. Mungkin dengki sebab takleh ot memalam macam aku. Dan mungkin juga dorang tu takut rahsia dorang, claims ot tipu (maksud aku claims ot tapi dorang tarak pun kat opis) terbongkar. Ye lah tetiap malam aku dan suami je ada kat opis nie, tapi ada juga orang claims ot selain aku. Dorang takut aku akan jadi saksi.

Dalam hal claims ot nie, sebenarnya aku dah malas selepas pembongkaran yang aku dan sitti lakukan dulu menindas aku balik. Dulu masa aku memula masuk, aku bongkarkan hal ot nie dengan niat nak membetulkan keadaan..Rupa-rupanya kat sini memang dah tak terbetul, konsep yang betul disalahkan dan yang salah dibetulkan yang dorang amalkan..

Entahlah sampai bila keadaan nie akan berlarutan..tunggu la sehingga BRI diterajui oleh orang betul2 tulus dan ikhlas dalam pekerjaan..

No comments:

Post a Comment