Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 6, 2010

Blueberry masuk workshop..

My blueberry masuk workshop sebab xleh charge dan keypad 'del' xleh pakai..Nampaknya tak dapat la aku nak upload gambar masa celebrate birthday hari ahad lepas..Kedai tu kata amik masa paling awal 2 minggu dan paling lama 1 bulan untuk disiapkan..Tapi kalau nak cepat kena anto sendiri kat pusat servis dia di peringgit. Hubby bagi pilihan kat aku..So pikir punyer pikir aku suh jer kedai tu uruskan. Saje nak nyusahkan dorang, masa nak beli kelmarin kemain janji macam2..dah rosak cenghini macam2 alasan xmo wat keje yea..amik ko..

Dulu masa member2 kata jangan beli brand 'CSL' aku degil..skang time la akibatnya..Tapi takpe jugak bukan mahal pun yang aku beli aritu, saje nak test brand nie..dah pakai skali cenghini cukuplah..Next time xde la aku beli agi..

No comments:

Post a Comment