Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Saturday, July 24, 2010

Make up BHC 6340

Arini hubby aku bermurah hati nak tolong service keta aku. Ini juga first time keta aku diservis di negeri melaka selepas aku mengambil alih semula pembayaran setiap bulan. Tapi aku tak dapat nak ikut ke bengkel sebab memenuhi tuntutan bos untuk aku menghadirkan diri ke opis arini.

Yang bestnya arini bukan servis biasa je, tapi siap tukar tayar agi, tapi tayar second hand je lah. Thank you my dear. Pas dah service nie dah takde bunyi 'pontianak bertempik' agi. Hubby aku kata ada benda yang 'lust' dorang dah ketatkan sebab tu bunyi dah ilang. Kat bengkel tu juga hubby aku ada berkenan satu sport rim, nak tukar tadi sok baru gov masuk gaji. So dia janji minggu depan kalu sport rim tu masih lum dijual, dia akan belikan tuk aku...hehe..sonoknya..

Dah siap servis dan tukar tayar, keta aku dihantar cuci luar dan dalam serta bahagian enjin dan bawah keta. Untuk cuci nie aku yang bayar sikit sebab cuma RM25.00 untuk sume kerja2 tuh.





Dah kilat balik..lalalala..


Thanks my dear..tersenyum bangga bila melihat 'hasil kerjanya' arini membuatkan isterinya tersenyum sampai ke telinga..


*Projek mega ujung taun nie adalah nak tukar kusyen dan cat balik keta aku..wane?!

No comments:

Post a Comment