Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 5, 2010

Selamat Hari Lahir ke-29

Hari lahir kembali lagi, dan seperti tahun2 sebelumnya masih disambut kami berdua..Tak kisah lah berdua pun, asal kami bahagia dalam melayari bahtera perkahwinan ini..Semoga Rahmat dan Keberkatan dan Rezeki sentiasa mencurahi kami..

Untuk tahun nie 'Kenny Rogers Roasters' JUSCO TERBESAR MELAKA menjadi destinasi kami..Tempat nie memang kena dengan selera dan mission kami untuk terus mengawal pemgambilan karbohidrat. Tak dapat nak upload gambar sebab pc aku takleh nak detect pulak camera phone nie..apasal ntah tetiba jek..tapi petang tadi aku ada terklik something, kena adjust balik la tu..

Hadiah untuk tahun nie pulak..KASUT BATA..Tak surprise pun sebab kena pilih sendiri macam tahun2 sudah jugak, dan semestinya kalau ada kasut aku, kasut dia pun kena beli jugak...nak tau sebabnya, sebabnya adalah semenjak kami mengenali each other, kami tak pernah shopping asing2..mesti bersama-sama memilih..bersama-sama bayar dan semestinya duit bersama-sama..pelik kan tapi benar..ini yang berlaku dalam kehidupan kami sehari-hari..nanti aku update lagi antara persamaan kami..

No comments:

Post a Comment