Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 13, 2010

Tak mengaku

Bukan senang nak suh mamat tu mengaku apa yang dia buat. Tapi pepagi xperasan dah kantoikan diri sendiri..mungkin Allah Taala nak tunjuk..

Kalu dia tak buat nape pepagi lagi dah terpacul kat opis..biasa punch card pak guard yang jadi mangsa. Alih2 arini datang awal lak..awal dari sume orang, padahal sebelum nie 8 lebih baru terpacul, tu pun kalau bos ada, kalau bos tak ada lagi la..

Datang awal nak fixkan tenet connection lah tu, tak tahu aku dah leh pakai malam tadi dengan bantuan dak bad, pastu aku sengaja watkan macam dia wat balik.. Sah2 kalu dia tak fixkan, tenet xleh pakai pagi nie.. Nie dan2 jek suh aku try tenet leh on ke tak..dasar penipu bangang agi bodoh..

Pastu kalu dia taknak mengaku agi dan bukan dia yang fixkan lik tenet pagi nie, nape la serangkai kunci opis dia ada kat atas server..takkan tu tempat dia simpan kunci kot..kantoi agi..

Hahaha..dapat jugak aku tangkap lahabau lahanat nie walaupun dia tetap tak ngaku..Puas ati aku..

No comments:

Post a Comment