Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 28, 2010

Habit aku (tak suka bergaduh)

Dimana-mana saja aku berada aku memang tidak suka 'PERGADUHAN'. Baik mencari gaduh dengan orang, orang cari gaduh dengan aku dan sewaktu dengannya. Satu yang selalu aku perhatikan, kalau aku rasa orang sekeliling especially yang selalu berurusan dengan aku 'quite' atau 'weird' aku mula rasa lain macam..

Mulalah mencari-cari apa yang telah aku buat sampai dorang bersikap begitu. Dan penyelesaiannya, tak kira lah dorang bersalah ke atau lebih2 lagi aku yang bersalah aku akan dahului dengan meminta maaf dengan orang yang terlibat..

Ok tak peribadi aku macam nie? Sesekali ada jugak 'syaitan' menghasut untuk pedulikan mereka dan selalunya 'syaitan' itu akan tewas dengan aku sebab dah memang dari azali sifat aku cenghini..Semoga aku diberi kekuatan dan ketabahan dalam setiap apa yang telah dan bakal aku lalui..

No comments:

Post a Comment