Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 18, 2010

Hari kedua diet

Berikut menu aku yang telah aku santap untuk hari kedua aku diet:

Senaman : 1000 Kalori (Morning)
Air : 3 Liter

Sarapan : Scrabble egg dengan timun


Makan Tengahari : Sayur Campur
: 1 Ketul ayam masak kari
: 1 ketul karipap (petang)

Makan Malam : 2 ketul daging burger
1 biji pulut bakar (xtahan godaan nie..)


Arini betul-betul menguji kekuatan aku untuk terus berdiet..Kat opis ada buat makan-makan nasib baik ada sayur campur dan ayam kari..walaupun terpaksa tipu sikit diet arini dengan memakan karipap dan popia basah aku tetap bersemangat nak teruskan diet nie. Ya Allah kuatkanlah semangat hambamu yang lemah ini..

Pic menu tengahari ari kedua:

No comments:

Post a Comment