Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 17, 2010

Permulaan Diet

Semalam 16 June 2010, memulakan misi pertama mendapatkan berat ideal. Berat aku semalam 70kg, berat yang nak dihilangkan 15kg. Dulu pun aku pernah diet camnie dan berjaya, dan sekarang aku ingin memulakan sekali lagi dengan sedikit pembaharuan..

Nie menu atau makanan yang telah aku makan untuk semalam:

Senaman : Tiada
Air : 3 Liter

Sarapan : Semug Guara café
: Kek pisang se slice
: 2 Sudu nasi lemak dan sedikit ayam goreng

Makan Tengahari : Cekodok 4 ketul
: Ayam sambal 2 Ketul
: Sayur Goreng
: 1 biji Asam boi

Makan Malam : ½ ketul ayam panggang
: 2 daging burger
: 1 biji karipap



Ni pic terbaru aku..nanti selepas 2 minggu kita perubahannya yea ada ke tak ada..

No comments:

Post a Comment