Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 23, 2010

Hari kelapan diet

Nie menu untuk hari ini:

Air :Lebih 3 Liter
Sarapan :Tuna salad
Makan Tengahari :Sayur kubis goreng
Makan Malam :Sup bebola sayur

Kalau ikutkan kelab diet, semua adik beradik bebola tak leh amik sebab mengandungi karbohidrat, tapi aku tengok kat ingredient dia baru 0.46carb kira boleh la lagi untuk diet aku..

Sedih la aku arini bila member aku perli aku banyak makan makanan yang berkalori, camana nak kurus katanya..baik makan je segala-gala asal berdikit. Yang pasti aku pernah kurus dengan cara nie tu yang buat aku percaya aku boleh buat macam yang lepas.

Kita tengok je lah dua bulan dari sekarang, cakap tak guna.. tembak tak kena..

No comments:

Post a Comment