Our First Baby:

Lilypie First Birthday tickers

My birthday:

My hubby birthday:

How long we have been married:

  • Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 24, 2010

Hari kesembilan diet

Nie menu aku untuk hari nie:

Air : Lebih 3 Liter
Sarapan: Telor dadar dan timun
Makan Tengahari: Goreng kubis bertelor dan msk lemak cili padi udang
Makan Malam: Sup cendawan

Untuk hari yang kesembilan nie apa yang aku tak puas hati adalah aku masih mengambil makanan manis..Karbohidrat lain aku tak kisah langsung kalau tak ambik, tapi kalau buah atau kuih memang tak boleh, kena jugak amik, tu sebab slow kot penurunannya..Apa-apa pun ada lagi 2 kg nak aku turunkan dalam masa introduction nie..So dalam masa 5 hari nie aku kena turunkan 2kg, Hope my dream come true!!

Emm, arini aku sempat snap hubby aku tengah cium plastic roti, tak dapat makan dapat cium pun jadi la yea sayang..

No comments:

Post a Comment